اعلام مجدد فراخوان و پوستر جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام
کد خبر: 3741882
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
محبی خبر داد:

اعلام مجدد فراخوان و پوستر جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام

گروه فرهنگی ــ نماینده بنیاد رضوی در استان ایلام از اعلام مجدد فراخوان و پوستر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ایلام برای مشارکت گروه سنی زیر 17 سال خبر داد.

اعلام مجدد فراخوان و پوستر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، منصور محبی، مسئول امور فرهنگی اداره کل و نماینده بنیاد رضوی در استان ایلام، در جلسه ستاد برگزاری جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی گزارشی از روند برگزاری جشنواره و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه را ارائه کرد و در پایان نیز، هر کدام از اعضای جلسه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص برگزاری جشنواره مطرح کردند.
محبی با اشاره به جلب مشارکت و همکاری آموزش و پرورش، اظهار کرد: برای فراهم کردن زمینه لازم برای برگزاری کارگاه آموزشی سفرنامه و خاطره نویسی با حضور دبیران زبان و ادبیات فارسی و همچنین شرکت هر چه بیشتر دانش‌آموزان در جشنواره، جلسه بعدی اتاق فکر در آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: با صدا و سیمای مرکز استان جهت پخش تیزر جشنواره، زیرنویس تلویزیونی، تشکیل میزگرد و بحث پیرامون کم و کیف و ضرورت جشنواره، پخش مستقیم مراسم اختتامیه و تهیه مستند از برگزیدگان دوره‌های قبل، هماهنگی‌های لازم به زودی انجام خواهد شد.
محبی ادامه داد: مقرر شده است که مراسم اختتامیه جشنواره در شهر مهران و یا دانشگاه ایلام برگزار شود و برای این منظور بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد، در صورت امکان، در آیین اختتامیه از گروه‌های هنری شرکت کننده در جشنواره آواها و نواهای رضوی، به ویژه گروه هنری کردستان دعوت می‌شود.
نماینده بنیاد رضوی در استان ایلام تاکید کرد: به منظور مشارکت هر چه بیشتر دانش‌آموزان (به عنوان گروه سنی زیر ١٧ سال) در جشنواره مجددا فراخوان و پوستر جشنواره در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.
محبی در پایان اظهار کرد: در جلسه ستاد مقرر شد عنوان موضوعی جشنواره به صورت مداوم در برنامه‌های فرهنگی و هنری و نیز در جلسات هفتگی انجمن‌های ادبی اداره کل و حوزه هنری مطرح و زمینه برای مشارکت علاقمندان بیش از بیش فراهم شود.
هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی بر خلاف دوره‌های قبل خارج از دهه کرامت و در آذر ماه در ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha