پیشنهاد روز برپایی مراسم «تکریم از خادمان قرآن» به نهاد ریاست جمهوری
کد خبر: 3742014
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
پورمعین بیان کرد:

پیشنهاد روز برپایی مراسم «تکریم از خادمان قرآن» به نهاد ریاست جمهوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر انجمن خادمان قرآن از ارسال نامه‌ای دیگر به دفتر تشریفات نهاد ریاست جمهوری درباره پیشنهاد برپایی مراسم تکریم از خادمان قرآن طی 17 ربیع‌الاول خبر داد.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بنابر هماهنگی که با دفتر تشریفات نهاد ریاست جمهوری طی هفته گذشته داشتیم، جدیدترین پیشنهاد برای برپایی بیست‌و‌چهارمین همایش تجلیل از خادمان قرآن کشور ارائه شد.
وی با اشاره به اینکه نامه‌ای با امضای معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی انجمن خادمان قرآن به این دفتر ارسال شد، ادامه داد: طی پیشنهادی که ارائه شد، معین شد این همایش پس از ایام عزاداری محرم‌الحرام و صفرالمظفر، 17 ربیع‌الاول مصادف با ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برگزار شود.
پورمعین درباره این موضوع که می‌توان همانند دو سال قبل این همایش را با حضور وزیر ارشاد برگزار کرد، عنوان کرد: برند برپایی مراسم تکریم از خادمان طی همه دوره‌ها، حضور رئیس‌جمهور بوده است و ایشان نیز به حضور در این همایش و مراسم تکریم از خادمان قرآن تمایل دارند، اما به دلیل مشغله کاری، تاکنون زمان مناسبی برای برپایی این همایش فراهم نشد. اما در حال حاضر برای ارسال نامه زودتر اقدام کردیم تا طی تاریخ پیشنهادی شاهد برپایی این همایش در تالار وحدت باشیم.
انتهای پیام

captcha