خدمتی صادقانه در مسیر شهادت/ رجایی و باهنر؛ دولت‌مردان شهید همیشه ماندگار در تاریخ
کد خبر: 3742018
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
در مراسم نماز وحدت کوهبنان عنوان شد:

خدمتی صادقانه در مسیر شهادت/ رجایی و باهنر؛ دولت‌مردان شهید همیشه ماندگار در تاریخ

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار کوهبنان بیان کرد: اگر چه طول عمر خدمات دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همین فرصت اندک صادقانه تلاش کردند و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسیدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با هفته دولت، نماز وحدت با حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری و تأمین در محل فرمانداری کوهبنان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان خطاب به مدیران اجرایی شهرستان بیان کرد: شما به‌عنوان متولیان امر اگر خدمات و کارها را به‌خوبی انجام دهید عبادت محسوب می‌شود حتی اگر کسی از خدمات شما تشکر نکند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تمام کارها برای خدا باشد چراکه عبادت محسوب می‌شود و ثواب به‌دنبال دارد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر چون کارها را با نام خدا و برای خدا انجام دادند به آرزوی خویش رسیدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.
در ادامه حسین سالاری، فرماندار کوهبنان بیان کرد: اگر چه طول عمر خدمات دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همین فرصت اندک صادقانه تلاش کردند و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: امسال 470 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها را داریم که می‌تواند در پویایی و رونق شهرستان مؤثر باشد.
فرماندار کوهبنان عنوان کرد: در بخش زلزله علاوه بر اختصاص منابع قبلی منابع جدید به مردم پرداخت خواهد شد در حالی که سیمان به‌صورت ویژه هم در بین زلزله‌زدگان شهرستان کوهبنان توزیع شد.
در این مراسم امام جمعه کوهبنان به نمایندگی از اعضای شورای اداری و تأمین از فرماندار کوهبنان به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با اهدای تمثال مقام معظم رهبری تجلیل کرد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha