آبان‌ماه؛ زمان برگزاری افتتاحیه «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی» در لرستان
کد خبر: 3742041
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

آبان‌ماه؛ زمان برگزاری افتتاحیه «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی» در لرستان

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی» در خرم‎آباد خبرداد و گفت: افتتاحیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان لرستان، آبان‌ماه سال‌جاری هم‌زمان با هفته کتاب در کلیه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی» در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، ناصر دولتشاه، سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز سه‌شنبه، ششم شهریور در جمع خبرنگاارن، از برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی» در خرم‎آباد خبرداد و گفت: این کارگاه آموزشی با حضور ٢٥ شرکت‌کننده از کل استان لرستان، در خرم‌آباد برگزار شد .
وی افزود: کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی استان لرستان، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش مطالعه با حضور اساتید برجسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اوایل هفته جاری به مدت دو روز در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد لرستان، برگزار شد .
دولتشاه اضافه کرد: در این کارگاه که با مشارکت آموزش و پرورش، دبیرخانه کانون‌های مساجد و سازمان‌های مردم‌نهاد استان برگزار شد ٢٥ نفر از کارشناسان این حوزه از کل استان حضور داشتند .
سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: افتتاحیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان لرستان، آبان‌ماه سال‌جاری هم‌زمان با هفته کتاب در کلیه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و مرحله نهایی و اختتامیه این طرح نیز آذرماه سال‌جاری در تهران خواهد بود .
انتهای پیام

 

 

captcha