طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می شود
کد خبر: 3742045
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می شود

گروه اجتماعی- رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان و منطقه 7 کشور گفت: در هفته دولت و با هدف ارتقاء سطح تندرستی و ایجاد نشاط در بین آحاد جامعه و با حضور رئییس فدراسیون همگانی کشور، طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می شود.

طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان همدان، هادی سبزواری، رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان و منطقه 7 کشور گفت: در هفته دولت و با هدف ارتقاء سطح تندرستی و ایجاد نشاط در بین آحاد جامعه و با حضور رئیس فدراسیون همگانی کشور، طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می‌شود.
وی افزود: در راستای تقویت ورزش همگانی در منطقه 7 کشور، ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه و رئییس فدراسیون همگانی روز ششم شهریورماه از ساعت 6 الی 7 صبح در بلوار قائم برگزار شد.
سبزواری ادامه داد: در هفته دولت و با هدف ارتقاء سطح تندرستی و ایجاد نشاط در بین بانوان و با حضور رئییس فدراسیون همگانی کشور، طرح ملی «پارک گام» در همدان اجرا می‌شود.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: همچنین نشست رسمی روسای ورزش همگانی منطقه 7 به ریاست دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون و با حضور نایب رئیس آقایان و نائب رئیس بانوان فدراسیون ساعت 9 صبح در ساعت سالن جلسات مجموعه ورزشی شهید شمسی پور همدان برگزار می شود.
وی بیان کرد: ورزش‌های همگانی همدان با 53 رشته، پرجمعیت ترین هیات ورزشی استان به شمار می‌رود و هم اینک از جمعیت 75 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته همدان، 15 هزار ورزشکار عضو هیات همگانی هستند.
سبزواری خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز 200 هزار ورزشکار به صورت متناوب در برنامه‌های مختلف ورزش‌های همگانی همدان شرکت می‌کنند.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: امروزه ورزش همگانی بدون تخصص ویژه، به راحتی قابل آموزش به عموم مردم است و همه رده‌های سنی می‌توانند امکان ورزش در کنار یکدیگر را داشته باشند.
وی عنوان کرد: ورزش همگانی همدان هم اینک رتبه دوم کشور را داراست و در بسیاری از برنامه‌ها حرف اول را می‌زند.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به جایگاه مطلوب ورزش صبحگاهی استان گفت: هم اینک 22 ایستگاه بانوان و 14 ایستگاه آقایان را در سطح شهر همدان فعال داریم و به دنبال ترویج ورزش عصرگاهی هستیم.
انتهای پیام

captcha