مضیقه اقتصادی توطئه دشمن است
کد خبر: 3742057
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
احسانی:

مضیقه اقتصادی توطئه دشمن است

گروه فرهنگی ـ دبیر همایش پنجمین افسران فرهنگی لرستان، زدودن جنگ روانی از دل مردم را وظیفه افسران فرهنگی دانست و افزود: مضیقه اقتصادی کید دشمن است.

مذیقه اقتصادی توطئه دشمن است

به گزارش ایکنا از لرستان، میلاد احسانی، دبیر همایش پنجمین افسران فرهنگی لرستان، امروز سه‌شنبه، ششم شهریور، در پنجمین همایش افسران فرهنگی لرستان که با محوریت تبیین ابعاد جنگ اقتصادی علیه ملت ایران در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: اگر پذیرفته‌ایم سرباز رهبری هستیم تبعاً باید از ولی و رهبرمان فرمانبری کنیم.
وی با ذکر این مطلب که سرباز یک اختیار مهم دارد و آن انتخاب فرمانده یا رهبر است، ادامه داد: بعد از آن است که اختیارش سرباز ذیل رهبر تعریف می‌شود.
احسانی با بیان این‌که سربازی در مقام تئوری و نظر، جان و مال را برای رهبر فدا کردن است، افزود: در مقام عمل یعنی هرچه رهبر نظر داد، قائل به آن باشیم.
دبیر همایش پنجمین افسران فرهنگی لرستان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی دشمن اشاره و با ذکر این مطلب که رهبری از سال ۷۱ تاکنون با عناوینی مثل تهاجم و شبیخون فرهنگی را بیان کردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یازده سال پیش فرمودند دشمن برای اینکه بتواند به هدفش برسد به دنبال ذیق معیشتی و دلسردی مردم است.

حمایت از کالای ایرانی ذیل اقتصاد مقاومتی است

وی مضیقه اقتصادی را توطئه دشمن برشمرد و با ذکر این مطلب که شعار ۹ سال گذشته توجه به اقتصاد است، ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی ذیل اقتصاد مقاومتی است.
احسانی با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی فریضه است، تصریح کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی به‌دنبال هجمه اقتصادی بر علیه ملت ایران است.
دبیر همایش پنجمین افسران فرهنگی لرستان با بیان این‌که وظایف عمده جنگ اقتصادی با سه قوه است، وظیفه افسران فرهنگی را مطالبه‌گری و حمایت از تولیدات داخلی دانست و افزود: جنگ روانی را از دل مردم زدودن وظیفه افسران فرهنگی است.

انتهای پیام

captcha