کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بجنورد
کد خبر: 3742163
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بجنورد

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از کشف انبار داروی غیرمجاز احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بجنورد و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

کشف انبار احتکار داروی 20 میلیاردی در بجنورد

 به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری،فرمانده انتظامی استان اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار زیادی داروی غیرمجاز در یکی از محلات شهرستان بجنورد نموده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از انبار مورد نظر مقادير زيادي دارو و لوازم آرايشي و بهداشتي غیر مجاز به ارزش 20 میلیارد ریال کشف گردید.
وی با تاکید بر اینکه در همین رابطه یک متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، خاطر نشان کرد: متهم بلافاصله بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه پلیس مبارزه با قاچاقچیان، مجرمان و هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده از مردم خواست تا برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را بدون فوت وقت از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

captcha