پخش مسابقات قرآن به شیوه‌ای جدید و تلویزیونی
کد خبر: 3742178
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

پخش مسابقات قرآن به شیوه‌ای جدید و تلویزیونی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما از پخش مسابقات سراسری قرآن کریم با شیوه‌ای جدید خبر داد.

پخش مسابقات قرآن به شیوه ای جدید و تلویزیونی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدرضا خالقی، مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما از پخش مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شیوه‌ای نوین خبر داد و گفت: این مسابقات از روز شنبه، دهم شهریورماه به روی آنتن خواهد رفت.
وی به تجربه موفق برگزاری مسابقات قرآن مشکات به صورت تلویزیونی اشاره و اظهار کرد: با توجه به استقبال مخاطبان از این مسابقات که برای نخستین بار به صورت تلویزیونی صورت گرفت، بر آن شدیم که در فاز نخست مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات را به همان شیوه تقدیم علاقه‌مندان کنیم.
خالقی گفت: ضبط این مسابقات در مرحله مقدماتی که در شهر قم برگزار شد، به اتمام رسیده و نظر به اینکه قرار است مسابقات در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار شود، مرحله نهایی در مهر ماه و در شهر اراک صورت خواهد گرفت.
یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه، دهم شهریورماه همه روزه از ساعت 14 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

انتهای پیام

captcha