جلسه هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3742236
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

جلسه هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی خوزستان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی خوزستان، با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ دهمین جلسه هیات مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت خوزستان بعد ازظهر روز گذشته پنجم شهریور ماه به میزبانی مؤسسه قرآن و عترت نورالایمان شهرستان اهواز برگزار شد.
بنابراین گزارش؛ پیگیری علت عدم اجرای مصوبات هیات مدیره، گزارش عملکرد یک‌ماهه مدیر عامل اتحادیه مدغم، بررسی مسئله ادغام و صدور مجوزهای مؤسسات از جمله دستور کار این جلسه بود که مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
در این جلسه مطرح شد که مسئله ادغام مؤسسات کماکان ادامه خواهد یافت و تا اطلاع ثانوی اتحادیه و هیات مدیره به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره همچنان پیگیر صدور و تمدید مجوزها اتحادیه کشوری خواهند بود.
در این جلسه حمادی، مدیر کارگروه طرح و برنامه راهکارها و برنامه‌هایی برای پر رونق شدن فعالیت‌های هیئت مدیره ارائه کرد که مشروح آنها در مصوبات جلسه مطرح شد.
بنابراین گزارش، مصوبات این جلسه شامل لزوم از سرگیری بازدیدها از مؤسسات قرآنی استان، که نخستین شهرستان برای بازدید، دزفول در روزیکشنبه ١١شهریور ماه تعیین شد.
همچنین مصوب شد برای سهولت و هماهنگی بازدیدها مدیرعامل با رئیس سازمان تبلیغات و رئیس ارشاد استان مکاتباتی را داشته باشد و در ادامه این جلسه، برنامه هماهنگی، همایش با دارالقرآن‌ها و مسئولان دارالقرآن‌های دیگر سازمان‌ها همچون سپاه، بسیج و کمیته امداد، غیره و عقد تفاهم نامه با آنان به تصویب اکثریت اعضاء رسید.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha