معرفی فعالیت‌های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
کد خبر: 3742247
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

معرفی فعالیت‌های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فعالیت‌های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، به صورت اجمالی از سوی رئیس دارالقرآن ناجا معرفی شد.

محرمعلی مشهدی، رئیس دارالقرآن سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره فعالیت‌های این مرکز گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم و انس کارکنان با کلام الله، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام به برنامه‌ریزی‌هایی در این راستا کرده است که خوشبختانه همه موضوعات مورد توجه رئیس سازمان  عقیدتی سیاسی ناجا قرار گرفته است و طی یک ماه آینده این امر تحقق می‌یابد.
وی ادامه داد: برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است و مقرر شده طی سال جاری اجرایی و عملیاتی شود، به طور اجمال شامل تربیت قاریان، نهضت حفظ قرآن، آموزش نهج‌البلاغه و بیان خطبه، صحیفه‌ سجادیه، تربیت آموزشیار قرآنی، حفظ اجزاء یک، دو، سه، چهار، پنج ،10، 15 و جزء سی ام قرآن کریم و غیره است.
مشهدی با اشاره به اینکه به تازگی مرکز جدیدی در این سازمان راه اندازی شده است، تصریح کرد: «مرکز فرهنگی خانواده» با رویکرد فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی، سیاسی در حوزه خانواده  به تازگی در این سازمان کار خود را آغاز کرده است که دارالقرآن با این مرکز همکاری داشته و در راستای اجرای برنامه‌ها با آنان همفکری دارد.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌های این سازمان، تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حفاظ است که براین اساس، آزمون طرح سراسری حفظ قرآن کریم از کارکنان از آذر ماه آغاز و طی دو ماه ادامه داشته و در اسفند ماه به مرحله ارزیابی و جمع‌بندی راه خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه آموزش و انس بیشتر  کارکنان و خانواده‌های آنان با قرآن کریم موفق عمل کنیم.

 انتهای پیام

captcha