برپایی نمایشگاه جلوه‌های هنری قرآن «المصور» در کردستان
کد خبر: 3742272
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

برپایی نمایشگاه جلوه‌های هنری قرآن «المصور» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی نمایشگاه جلوه‌های هنری قرآن با عنوان «المصور» در آثار هنرمندان کردستان امروز، ششم شهریورماه در گالری هنر سنندج خبر داد.

برپایی نمایشگاه جلوه‌های هنری قرآن «المصور» در کردستان

کامل گلباغی، مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان جلوه‌های ویژه قرآن در آثار هنرمندان استان همزمان با ماه مبارک رمضان اعلام شد که بعد از اعلام این فراخوان آثار زیادی به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد.
وی افزود: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه نمایشگاه جلوه‌های قرآنی «المصور» 77 اثر از 36 هنرمند در قالب‌های مختلف هنری در این نمایشگاه عرضه شده است.
مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: آثار عرضه شده در قالب عکس، گرافیک، معرق، نگارگری، معرق، نازک کاری، آثار حجمی، هنرهای تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، طراحی، نقاشی خط و پوستر به نمایش عموم گذاشته شده است.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی در بخش جنبی این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: روز چهارشنبه هفتم شهریورماه کارگاه تخصصی آموزش حنجی قرآن در بخش جنبی این نمایشگاه تشکیل می شود.
گلباغی اسما الحسنی، نماز، روزه، حج، روزی و کسب حلال و سبک زندگی اسلامی ایرانی را موضوع آثار ذکر و عنوان کرد: به صاحبان آثار علاوه بر گواهی شرکت در نمایشگاه، لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا می شود.
وی یادآور شد: نمایشگاه جلوه‌های هنری قرآن «المصور» از امروز، ششم لغایت 11 شهریورماه ماه در دو نوبت صبح و عصر در گالری هنر سنندج پذیرای بازدید علاقه مندان است.
انتهای پیام

captcha