تبیین ولایت یکی از نیازهای جامعه امروزی است
کد خبر: 3742361
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

تبیین ولایت یکی از نیازهای جامعه امروزی است

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: تبیین ولایت یکی از نیازهای امروز جامعه به‌خصوص در بحث جوانان است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

تبیین ولایت یکی از نیازهای جامعه امروزی استبه گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 6 شهریورمااه در گردهمایی مدیران و کارشناسان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی این اداره‌کل در شاهرود با بیان اینکه شبکه تبلیغی باید از فرصت به‌دست‌آمده در دهه ولایت به‌منظور ترویج و تبیین مفهوم ولایت فقیه در جامعه استفاده کند، گفت: تبیین ولایت یکی از نیازهای امروز جامعه به‌خصوص در بحث جوانان است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

به گفته وی؛ باید از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی شامل مبلغان اعزامی، روحانیان، تشکل‌های دینی و مذهبی، هیئات مذهبی، مؤسسات و کانون‌های فرهنگی، دینی و قرآنی، خانه‌های عالم روستایی و خانه‌های قرآنی، رسانه‌های مکتوب و اینترنتی، فضای مجازی و ... با عزمی جهادی در راستای تبیین و ترویج مفهوم ولایت در بین جوانان بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه ترویج و تبیین مفهوم ولایت در جامعه باعث می‌شود تا به‌خصوص جوانان بااهمیت عمود خیمه انقلاب اسلامی آشنا شوند ادامه داد: این امر ما را در مقابله با تهدیدات دشمنان به‌خصوص در فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز، یاری می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه مفهوم ولایت امروز به‌مثابه پادزهری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان عمل می‌کند افزود: این امر باعث می‌شود جوانان ما بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند اما باید دانست که در تعامل با نسل جوان ابتدا باید مفاهیم معنوی و دینی را اشاعه داد و سپس انتظار داشت که جوانان با این مفاهیم همراه شوند که این مهم جز در سایه استفاده تمام‌عیار از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه به‌خصوص شبکه تبلیغی میسر نمی‌شود.

شکری یاداور شد: در حوزه ترویج فرهنگ ولایت خوشبختانه طی چهار دهه حیات باشکوه انقلاب اسلامی کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته اما از سوی دیگر دشمنان نیز بیکار ننشستند و روزبه‌روز با استفاده از ابزار مختلف درصدد هستند تا جوانان ما را از این مفهوم عمیق دور کنند لذا هر میزان کار در حوزه ترویج فرهنگ غدیر و ولایت صورت دهیم بازهم کم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار برنامه‌ریزی مدون از سوی مبلغان اعزامی در ایام غدیر و دهه ولایت شد و افزود: باید جوانان را با مفاهیم معنوی و دینی چون ولایت آشناسازیم و این ایام بهترین فرصت برای رسیدن به هدف مذکور است، پس از مبلغان می‌خواهیم تا با در نظر گرفتن سلایق مخاطبان و همچنین شرایط حاکم بر فضای کشور پس از ۴۰ سال عمر بابرکت نظام به تبیین دستاوردهای انقلاب درزمینه‌های مختلف بپردازند.

انتهای پیام

captcha