همه عاشقان آمدند/ خاطره‌ای زیبا برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد
کد خبر: 3742393
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

همه عاشقان آمدند/ خاطره‌ای زیبا برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد

گروه اجتماعی ـ همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و برای نخستین‌بار در كشور، مضجع شریف یكی از امامزادگان مشهور و بنام توسط اصحاب رسانه در فارس غبارروبی شد.

باز هم خاطره زیبای معنوی برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد/ همه عاشقان آمده بودند

به گزارش ایكنا از فارس، سازمان بسیج رسانه فارس یكی از سازمان‌هایی است كه همواره از ابتدای شكل‌گیری تاكنون حركت‌های بسیار زیبا و معنوی را انجام داده است.
بسیج رسانه فارس نخستین بسیج رسانه‌ای بود كه در سال 1390 در كشور شكل‌ گرفت و آغاز شكل‌گیری خود را در جوار بارگاه ملكوتی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) جشن گرفت یعنی از همان ابتدا گام‌های معنوی و برنامه‌های پربركتی را در این زمینه برای اصحاب رسانه این استان رقم زد.

انعكاس حقایق حركت‌های عاشقان در پیاده‌روی اربعین
این حركت فاخر و منحصر به فرد سازمان بسیج رسانه فارس كه همواره در نوع خود بی‌نظیر بوده است، در طول سال‌های فعالیتش ادامه یافت و در اربعین سال 95 برای نخستین بار كاروان پیاده اربعین حسینی اصحاب رسانه شكل گرفت و خبرنگاران و اصحاب رسانه فارس توانستند به‌صورت یك كاروان و متحد و منسجم در این مراسم معنوی كه هر ساله در سرزمین عشق یعنی كربلای معلی صورت می‌گیرد، شركت كنند و از نزدیك حقایق و واقعیت‌ها را آن‌گونه كه هست برای افكار عمومی جامعه و بلكه دنیا منعكس كنند.
و اما امسال همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، باز هم این سازمان یك حركت منحصر به فردی كه تاكنون در كشور انجام نشده بود را انجام داد.

باز هم خاطره زیبای معنوی برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد/ همه عاشقان آمده بودند

برپایی غبارروبی مضجع حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) توسط اصحاب رسانه
غبارروبی مضجع شریف یكی از فرزندان امام موسی كاظم(ع)، همان امام همامی كه به بركت نورافشانی مضجع‌های مطهر فرزندان شریفش، ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عظمت خود قرار دارد و به عنوان ام القرآی جهان اسلام مطرح است، یكی دیگر از این برنامه‌های بی‌نظیر سازمان بسیج رسانه فارس برای اصحاب رسانه این استان بود.
انصافاً باید بگوییم یكی از زیباترین حركت‌های معنوی كه تاكنون برای اصحاب رسانه فارس رقم خورده است همین مراسمی بود كه عصر دیروز، 6 شهریورماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع)، برادر گرامی حضرت شاهچراغ(ع) شكل گرفت.

باز هم خاطره زیبای معنوی برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد/ همه عاشقان آمده بودند

همه عاشقان آمده بودند
همه عاشقان آمده بودند، هر كس كه نشان عاشقی خاندان عصمت و طهارت را در دل داشت با شور و شوق وصف‌ناشدنی آمده بود تا به سهم و وسع خویش بتواند از خوان عظیم و پربركت خاندان آل‌الله برای خود خوشه‌ای برچیند.
باید بگویم این برای نخستین‌بار بود كه بانوان هم اجازه ورود به مضجع شریف یك امامزاده عظیم‌الشأن را پیدا كرده بودند و این مسئله‌ای بود كه به خصوص برای بانوان رسانه بسیار شعف‌انگیز و شوق‌آور بود.
دل‌ها برای حضور هرچه سریع‌تر در داخل مضجع شریف حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) كه یكی از امامزادگان مشهور استان فارس است و هر هفته زائران كثیری از شیراز و شهرستان‌های این استان برای زیارت و طلب حاجت خویش راهی حرم مطهر این امامزاده عظیم‌الشأن می‌شوند، هر لحظه و هر ثانیه بی‌قرارتر می‌شد.

احترام به پیشكسوتان رسانه در هر لحظه و برهه‌ای
ابتدا پیشكسوتان اصحاب رسانه و آقایان به‌همراه رئیس و اعضای هیئت امنای این آستان مقدس وارد مضجع شریف آن حضرت شده و همراه با قرائت ادعیه به غبارروبی پرداختند و بعد از آن نوبت به بانوان رسید.
در این میان حتی بانوان مشتاقی كه جزو اصحاب رسانه نبودند، نیز سعی كردند كه همراه خبرنگاران خود را به داخل مضجع شریف آن حضرت برسانند تا بتوانند یكی از به یادماندنی‌ترین و شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را به ثبت برسانند.

باز هم خاطره زیبای معنوی برای اصحاب رسانه فارس رقم خورد/ همه عاشقان آمده بودند
خلاصه هر چه بود، زیبایی و عشق بود و مودت و محبت نسبت به خاندان عصمت و طهارت آن هم در این ایامی كه متعلق به این خاندان پاك و مطهر است.

تلاش برای برپایی غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ(ع) توسط اصحاب رسانه
رضا جاویدی، رئیس كانون بسیج رسانه شیراز در حاشیه این دیدار خبر خوش دیگری هم به اصحاب رسانه فارس داد و آن اینكه این سازمان نهایت تلاش خود را برای برگزاری چنین مراسمی ویژه اصحاب رسانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خواهد كرد.
در پایان نیز لازم است كه از همكاری رئیس هیئت امنا و همچنین خادمان حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) كه اجازه برگزاری چنین برنامه معنوی منحصر به‌فردی را برای اصحاب رسانه دادند، قدردانی كنیم.

جهت مشاهده گزارش تصويری اين مراسم اينجا كليك كنيد!
انتهای پیام

captcha