انتشار نصایح رهبر انقلاب به طلاب در عراق
کد خبر: 3742494
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

انتشار نصایح رهبر انقلاب به طلاب در عراق

گروه بین‌الملل - کتاب «اعلم.. أیدک الله» به زبان عربی شامل نصایح رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به طلاب علوم دینی و حوزوی به همت رایزنی فرهنگی ایران در عراق منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ این کتاب جزو سلسله کتاب‌هایی است که افکار و بیانات امام خامنه‌ای (دام ظله) و سخنرانی‌های ایشان برای اقشار مختلف جامعه را در بر دارد. در این کتاب نصایح و بیانات معظم له برای طلاب علوم دینی جمع‌آوری و ترجمه شده و مهم‌ترین توصیه‌ها و نصایح ایشان گنجانده شده است.

در این كتاب به برخی از مشکلات و چالش‌هایی که در مسیر طلاب قرار می‌گیرد و ممکن است بر روند یادگیری آنها تأثیر بگذارد اشاره شده است که از جمله آنها می‌توان به مشکلات دنیوی و روانی و غرور و عدم تواضع و ... اشاره كرد كه در دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث دور شدن طلبه از اهداف اصلی تحصیل می‌شود.

انتشار این كتاب با استقبال محافل دینی و علمی عراق و نیز طلاب حوزوی و دانشجویان مواجه شد. همچنین پس از چاپ این كتاب تعدادی از نسخه‌های آن برای دفاتر مراجع و علما، کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها ارسال شد و بخشی از آن هم در کتابخانه‌های مختلف شهر بغداد و برخی کتابفروشی‌های نجف اشرف عرضه شده است.

انتشار نصایح رهبر انقلاب به طلاب در عراق

انتهای پیام

captcha