تبدیل مهران به منطقه آزاد؛ منشأ تحولات اقتصادی در ایلام
کد خبر: 3742563
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد:

تبدیل مهران به منطقه آزاد؛ منشأ تحولات اقتصادی در ایلام

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار ایلام گفت: ایلام شایسته توسعه است و قطعاً تصویب منطقه آزاد تجاری مهران آبستن تحولات بزرگ توسعه‌ای و اشتغالزایی فراوان برای استان خواهد شد و بایست قدر این موفقیت بزرگ را دانست.

تبدیل مهران به منطقه آزاد منشاء تحولات اقتصادی برای استان خواهد بود
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در پی تصویب کلیات منطقه آزاد مهران قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در پیامی اظهار کرد: بعد از تلاش‌های گسترده تمامی دلسوزان استان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در گذشته و حال، نماینده ولی فقیه و مجموعه کارگزاران نظام و دولت در استان منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب رسید.
وی این موفقیت بزرگ را به آحاد مختلف مردم شریف ایلام تبریک گفت و تصریح کرد: ایلام شایسته توسعه است و قطعاً تصویب منطقه آزاد تجاری مهران آبستن تحولات بزرگ توسعه ای و اشتغالزایی فراوان برای استان خواهد شد و بایست قدر این موفقیت بزرگ را دانست.
استاندار ایلام با بیان اینکه هر وقت در امور  پیش‌رو اتحاد وحدت داشته‌ایم موفق شده‌ایم و امروز حاصل و خروجی این اتحاد و وحدت را در این موفقیت بزرگ به نظاره نشسته‌ایم، گفت: از همه کسانی که در تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری مهران نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر که با اتحاد و وحدت مثال‌زدنی که اکنون در ایلام شکل گرفته است مسائل و مشکلات استان یکی پس از دیگرای از سر راه برداشته شود و آینده ای روشن در پیش روی ایلامیان عزیز قرار گیرد.
منطقه آزاد مهران با استفاده از مزیت‌ها و مشوق‌های نهادی حاکم بر نظام مناطق آزاد، تقویت تعاملات موثر اقتصادی با بخش مرکزی عراق و جلب و جذب صنایع و کسب و کارهای برخوردار از بازار در این بخش از عراق، تسریع در تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه و عمران منطقه‌ای و ارتقای سطح زندگی ساکنان استان ایلام از طریق سرمایه‌گذاری‌ها و کسب و کارها و رونق اقتصادی در این قطعه از جغرافیایی ارزشمند میهن اسلامی را در دستور کار خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha