آغاز ثبت نام طرح حفظ قرآن «الماهره» ویژه زنان در کویت
کد خبر: 3742718
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

آغاز ثبت نام طرح حفظ قرآن «الماهره» ویژه زنان در کویت

گروه بین‌الملل- اداره آموزش قرآن کریم «ورتل» وابسته به جمعیت خیریه «النجاه» کویت از آغاز ثبت نام دوره جدید طرح حفظ قرآن «الماهره» ویژه زنان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری راصد الاخباریه؛ دوره جدید طرح حفظ قرآن «الماهره» ویژه زنان ،از 25 شهریورماه جاری در مرکز «حفاظ البیان» در منطقه «یرموک» آغاز خواهد شد.

«طارق عبدالله» مدیر اداره آموزش قرآن «ورتل» گفت: این طرح ویژه زنان بالاتر از 18 سال است و کلاس‌های آموزشی دو روز در هفته و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

وی افزود: سطح مقدماتی برای کسانی است که قبلا سابقه حفظ قرآن نداشته‌اند و آشنایی با اصول علم تجوید نیز برای ثبت نام در این سطح ضروری نیست. اما سطح پیشرفته برای کسانی است که 25 جزء از قرآن یا بیشتر را حفظ کرده باشند و با اصول علم تجوید نیز آشنایی دارند.

طارق عبدالله اظهار کرد: در پایان این دوره، یک ختم قرآن نیز توسط قرآن آموزان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها در مرکز «حفاظ البیان» تشکیل خواهد شد، گفت:  مرکز «حفاظ البیان» وابسته به اداره آموزش قرآن«ورتل» است و هدف آن پرورش زنان و مردان حافظ قرآن، آموزش تجوید و روخوانی به آنها و ارائه دوره‌های آموزشی علوم قرآنی است و تاکنون 20 زن حافظ قرآن از این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام          

captcha