دولت در کار صادق باشد
کد خبر: 3742829
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
امام جمعه موقت پاکدشت:

دولت در کار صادق باشد

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه موقت پاکدشت با بیان اینکه دولت باید در مسیر رفع مشکلات حرکت کند، گفت: ضمن صداقت در کار دولت باید برای رفع این همه فساد، خیانت و احتکار با تأسی از بیانات رهبری قدم بردارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مرادی، امام جمعه موقت پاکدشت ظهر امروز، هشتم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه دولت باید در مسیر رفع مشکلات حرکت کند، با انتقاد از عملکرد دولت گفت: چرا رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی، چشم در چشم وکلای ملت می گوید اگر تورم بالا رفت من حقوق کارمندان را دو برابر کردم! باید در کار صداقت داشته باشیم.
وی اضافه کرد: دولت باید برای رفع این همه فساد و خیانت و احتکار با تأسی ازبیانات رهبری قدم بردارد.
خطیب جمعه پاکدشت با اشاره با اقدام اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، ابراز کرد: هر چند خیلی دیر اما این کار خوب برخورد با مفسدان آغاز شده است، مبارزه با مفسدان و خائنان از سیره و روش حکومت امیرالمؤمنین علی(ع) بوده است، باید برخورد قاطع با همه مفسدان و بدون هیچ تعارفی اجرا شود.
مرادی در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز 25 ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، کانون خانواده را محیط مقدسی عنوان کرد و افزود: بهترین الگو برای حفظ خانواده، اهل بیت علیهم السلام هستند.

محمد فرخی 

انتهای پیام

captcha