دل به کشورهای اروپایی نبسته‌ایم
کد خبر: 3742865
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

دل به کشورهای اروپایی نبسته‌ایم

گروه اجتماعی- امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه برجام در صورت منفعت مردم ادامه می‌یابد، اظهار کرد: دل به کشورهای اروپایی نبسته‌ایم.

دل به کشورهای اروپایی نبسته‌ایم

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از دفاع پرس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به اینکه برجام در صورت منفعت مردم ادامه می‌یابد، اظهار کرد: دل به کشورهای اروپایی نبسته‌ایم.
وی تصریح کرد: آنهایی که اصرار به مذاکره با امریکا دارند بدانند سرانجام این کار ذلت و بدبختی است و با فرهنگ عاشورا و غدیر مغایرت دارد.
امام جمعه موقت ساری از مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان یاد کرد و افزود: اقدامات کارگزاران باید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی شهروندان باشد.
این مسئول ادامه داد: مردم بصیر و آگاه هستند و اقدامات مسئولان را به درستی مورد ارزیابی قرار می‌دهند و انتظار بهترین نوع خدمت را از آنها دارند.
قاسمی  اظهار کرد: رضایت مردم موجب رضایت خداوند شده و ما را در ادامه مسیر خدمتگزاری دلگرم می‌کند.
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خواست و اراده ملت ایران شکل گرفته، لذا مسئولان باید همواره نهایت تلاش و جدیت خود را برای ایجاد زندگی هر چه بهتر برای مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب به‌کار بگیرند.
امام جمعه موقت ساری بهبود وضعیت مردم را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب دانست و از قوه قضائیه خواست با محتکران برخورد جدی و قاطع داشته باشد.
این مسئول پاسخ رئیس جمهوری به نمایندگان مجلس را یک اتفاق خوب دانست و افزود: دشمنان نظام دیدند که رئیس جمهور کشورمان در عین متانت به نمایندگان مردم پاسخ دادند.
قاسمی جدایی بین مردم و نظام را از اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: با توجه به تلاش بدخواهان، تمام دنیا تفاهم و همبستگی مسئولان با مردم را نظاره کردند.
انتهای پیام

captcha