آکادمی وین؛ میزبان نشست «ایمان در ترازوی عقل»
کد خبر: 3742879
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

آکادمی وین؛ میزبان نشست «ایمان در ترازوی عقل»

گروه بین‌الملل – آکادمی آموزشی پژوهشی ایمان وین، پایتخت اتریش در راستای سلسله نشست‌های علمی فرهنگی، نشست «ایمان در ترازوی عقل» را در این آکادمی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، «ایمان در ترازوی عقل» سومین محفل علمی فرهنگی آکادمی ایمان وین خواهد بود و امروز شنبه دهم شهریورماه مصادف با اول سپتامبر 2018 میلادی برگزار خواهد شد.

«حسن عزیزی»، مدرس دانشگاه و پژوهشگر در حوزه فلسفه و کلام اسلامی در این نشست سخنرانی می‌کند و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

ساعت آغاز نشست 18 به وقت محلی اعلام شده است. پیش تر در آکادمی ایمان وین نشست «نقدی بر تحریف تئوری امام غایب» با حضور و سخنرانی «بهروز بیک علیزاده»، نویسنده مقالات علمی در عرصه مهدویت و کارشناس ارشد اقتصاد و معارف اسلامی برگزار شده بود.

آکادمی آموزشی پژوهشی ایمان در شهر وین پایتخت کشور اتریش واقع شده است و زیر نظر مرکز اسلامی امام علی(ع) وین (IZIA) اداره می‌شود.

این آکادمی به منظور انتقال مفاهیم علوم اسلامی و انسانی به علاقمندان و جویندگان معارف وحیانی دین اسلام براساس آموزه‌های مکتب اهل بیت علیهم السلام (مکتب تشیع) شکل گرفته و به دنبال انجام پروژه‌های علمی و آکادمیک آموزشی و پژوهشی برای رسیدن به این مهم است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha