دشمن چشم دیدن پیشرفت‌های کشور را ندارد
کد خبر: 3742944
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
نماینده مردم شیروان در مجلس:

دشمن چشم دیدن پیشرفت‌های کشور را ندارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به این فکر هستند که مانع پیشرفت کشور شوند و از ترور شخصیت‌ها در اوایل انقلاب گرفته تا تحریک منافقین، جنگ تحمیلی 8 ساله، پرورش داعش و تحریم‌های 40 ساله قصد ضربه‌زدن به این نظام را دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان شیروان پنج‌شنبه، 8 شهریور گفت: ما در برابر دشمنان انقلاب اسلامی با نثار خون خود می‌ایستیم و این ایستادگی هم هزینه دارد و این مشکلات ما هم به خاطر مقاومتی است که در برابر دشمن کرده‌ایم و همانگونه که حضرت ابوالفضل العباس(ع) هزینه دفاع از ولایت و حق را پرداخت کرد، ما هم همین گونه هستیم و خواهیم بود.

عزیزی با اعلام تشکر از زحمات دولت مردان و بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام گرفته و در دست اقدام در حوزه انتخابیه خود گفت: از برکت انقلاب اسلامی حتی آخرین روستاهای مرزی شهرستان نیز از امکانات آب، برق، گاز و تلفن بهره‌مند شده‌اند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری اختصاص اعتبارات لازم جهت احداث، تکمیل و راه‌اندازی و رفع مشکلات پروژه‌های سیکل ترکیبی نیروگاه گازی، کارخانه قند، پالایشگاه، باند اضطراری فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی، راه آهن، اجرای طرح اگو، پارک رودخانه چایلق، راه‌های ارتباطی جاده‌های شیروان به اسفراین و اوغاز به باجگیران خبر داد.

امین رضا مرآتی، فرماندار شهرستان شیروان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت بهانه و فرصتی است تا بتوانیم خدمات دولت را به مردم عزیز گزارش بدهیم.

امین رضا مرآتی افزود: دولت تدبیر و امید علی‌رغم وجود تورم بالا، سیاست خارجی به هم ریخته و غیر معقول، خدمت خود را به مردم با نگاه فنی و کارشناسی شروع کرد و از توجه به محرومین هم هیچ وقت غافل نشد.

وی پروژه‌های مورد بهره‌برداری در سطح شهرستان شیروان را 83 مورد با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 30 درصد پروژه‌ها در سطح شهرستان در حوزه‌های آسفالت و آب‌رسانی به روستاها و 45 درصد بهره‌مندی از شبکه تلفن همراه در دولت تدبیر و امید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مرآتی در رابطه با پیگیری و اجرای طرح بازآفرینی شهری برای اولین‌بار در محله‌ها و بافت‌های فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر 188 میلیارد تومان، دو برابر شدن مستمری مددجویان، اشتغال پایدار، اعطای تسهیلات کم بهره 6 درصد بدون سقف برای توسعه روستاها ویژه تولیدکنندگان و کارآفرینان و ... بیان کرد.

فرماندار شهرستان شیروان ابراز خوشحالی و تشکر مردم از مسئولین را تشکر از دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: ان شاء الله با همراهی شما مردم و همفکری مدیران، مشکلات این منطقه در حال رفع شدن است. 

حسینعلی ظفری

انتهای پیام

captcha