خدمت به بندگان خدمت به ذات اقدس الهی است
کد خبر: 3742948
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
استاندار خراسان شمالی:

خدمت به بندگان خدمت به ذات اقدس الهی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ خدمت به بندگان خدمت به ذات اقدس الهی است؛ شما مردم حق حیات بر گردن نظام دارید و اگر مقاومت شماها نبود انقلاب اسلامی نُزج نمی‌گرفت.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ استاندار خراسان شمالی در سفر به شهرستان شیروان پنج‌شنبه، 8 شهریور در آیین محوری افتتاح پروژه‌های هفته دولت در محل مسجد کوی وحدت مسکن مهر، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت و مهمترین عید سال است و خداوند متعال آن را جزء اعیاد بسیار مهم و با عظمت در نظر گرفته است.

وی با تبریک هفته دولت افزود: خدمت به بندگان خدمت به ذات اقدس الهی است؛ شما مردم حق حیات بر گردن نظام دارید و اگر مقاومت شماها نبود انقلاب اسلامی نُزج نمی‌گرفت.

خباز پروژه‌های مورد بهره‌برداری در سطح استان خراسان شمالی را در هفته دولت 893 مورد با اعتباری بالغ بر 761 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با همه کینه‌های دشمنان خارجی و داخلی توانستیم روی پای خودمان بایستیم و خدمات انجام گرفته وظیفه ما است و کار فوق‌العاده‌ای انجام نداده‌ایم.

علیرضا مصطفی‌زاده، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان نیز در این آیین گفت: از وجود دو نعمت بزرگ استقرار نظام جمهوری اسلامی و حضور ما در این دوره باید شاکر خداوند متعال باشیم.

علیرضا مصطفی‌زاده افزود: موضوع اقتصاد یکی از شاخصه‌های مهم برای مردم است و 30 درصد از سبد خانوار مردم نیز به بخش مسکن اختصاص دارد.

وی پروژه‌های در حال ساخت و مورد بهره‌برداری قرار گرفته استان را 25 هزار واحد اعلام کرد و گفت: در کنار ساخت مسکن‌های مهر، احداث مسجد، مدرسه، کتابخانه، کلانتری، اجرای آسفالت و طرح اگو نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است، عطر‌افشانی گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه در شیرکوه(جبل‌النور)، افتتاح سالن ورزشی شهید حسن رفیق، افتتاح ساختمان آسایشگاه معلولین مهر در بلوار استقلال، برگزاری آیین محوری افتتاح پروژه‌های شهرستان در محل مسجد کوی وحدت مسکن مهر، دیدار با خانواده شهید جواد ترقی اوغاز با حضور استاندار خراسان شمالی، جمعی از مردم و مسئولین استانی و شهرستانی از برنامه‌های شاخص این سفر بود.

 حسینعلی ظفری

 انتهای پیام

captcha