آیت‌الله قائم‌مقامی با هیئات مذهبی همدان دیدار می‌کند
کد خبر: 3743093
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

آیت‌الله قائم‌مقامی با هیئات مذهبی همدان دیدار می‌کند

گروه فرهنگی - مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان عنوان کرد: در جهت ارتقاء اخلاق فضای هیئات مذهبی استان، آیت‌الله سیدمحمد قائم مقامی، مدرس حوزه و دانشگاه، ۱۳ شهریور ماه در جمع مداحان و سخنرانان همدانی حاضر می‌شود.

آیت‌الله قائم مقامی با هیآت مذهبی همدان دیدار می‌کند

جلال تلطفی، مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری، در جهت ارتقاء اخلاق فضای هیآت مذهبی استان، آیت الله سید محمد قائم مقامی، مدرس حوزه و دانشگاه در جمع مداحان و سخنرانان همدانی حاضر می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در استان انجام می‌شود افزود: با تلاش اعضای شورای اندیشه ورز جامعه ایمانی مشعر استان، آیت‌الله قائم مقامی، 13 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشا، در محل حسینیه بنه بازار با مداحان و سخنرانان هیآت مذهبی استان دیدار خواهد داشت.

توزیع بسته‌های فرهنگی – معرفتی در میان هیئات مذهبی
مسئول جامعه ایمانی مشعر استان با بیان اینکه آیت‌الله قائم مقامی 2 دیدار دیگر نیز خواهد داشت اضافه کرد: دیدار و سخنرانی در جمع طلاب و خادمین خواهر دفتر آستان رضوی استان از دیگر برنامه‌های این استاد حوزه و دانشگاه در همدان خواهد بود.
تلطفی ادامه داد: برای دومین سال پیاپی، همزمان با روز عید غدیر خم، در جهت انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر هیآت در برگزاری جشن غدیر، جامعه ایمانی مشعر و فعالان 110 هیئت حسینی استان، پویش 110جشن عید غدیر برگزار و از طرح هماهنگ این پویش رونمایی شد.
وی عنوان کرد: مجموعه جامعه ایمانی مشعر استان در نظر دارد در هفته آینده برای مسئولین صوت هیآت مذهبی استان، کارگاه آموزش یک روزه در یکی از حسینیه‌های شهر همدان برگزار کند.

برگزاری همایش مداحان و هیئات مذهبی در همدان
تلطفی یادآور شد: در راستای توانمند سازی هر چه بیشتر مداحان و ارتقاء سطح سواد علمی مداحی، در آستانه ماه محرم، بسته‌های معرفتی- فرهنگی در میان مدیران، سخنرانان و مداحان هیآت مذهبی استان توزیع خواهد شد در این راستا هفته آینده، بخشی از این بسته‌ها در میان هیآت توزیع خواهد شد و بخش دیگر در هفته‌های آتی.
مسئول جامعه ایمانی مشعر استان یادآور شد: همایش مداحان و هیآت مذهبی استان همدان، روز پنج شنبه، 14 شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام میرزا محمدی از مداحان مطرح کشوری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد، گفتنی است در این مراسم 200 تن از مداحان حضور خواهند داشت.
وی گفت: 25 آبان ماه نیز همزمان با شهادت امام حسن عسگری مبدا و آغازگر پیاده روی اربعین، دومین همایش فعالان عرصه هیآت مذهبی استان همدان برگزار می‌شود در این برنامه از اربعینی‌های استان تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha