۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک نیکوکار مقیم انگلستان خانه‌دار شدند
کد خبر: 3743119
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک نیکوکار مقیم انگلستان خانه‌دار شدند

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد البرز از مشارکت نیکوکار مقیم انگلستان در امر خانه‌دارشدن ۷۳ مددجوی این استان خبر داد.

73 خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک نیکوکار مقیم انگلستان خانه‌دار شدند

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد با اشاره به اینکه تمامی خانوارهای مددجویی که به همت این فرد نیکوکار خانه دارشده‌اند جزو مددجویان پرجمعیت دارای وضع اضطرار بودند، اظهارکرد: مددجویان فاقد مسکن بر اساس اولویت نیازمندی با استفاده از سه منبع مالی پس‌انداز اولیه خانوار، مساعدت بلاعوض کمیته امداد و همچنین کمک خیران خانه‌دار می‌شوند.
وی افزود: ۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک ۸۲۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم انگلستان خانه‌دار شدند.
محمدی‌فرد با اشاره به اینکه طی سال ۹۶ حدود ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد صاحب خانه شدند گفت: سال گذشته ۱۲۳ خانوار مددجویی در شهر کرج ۷۱ خانوار در ساوجبلاغ ۴۱ خانوار در فردیس ۴۷ خانوار در نظرآباد ۲۸ خانوار در ماهدشت ۱۴ خانوار در اشتهارد ۳۲ خانوار در محمد شهر و ۲۴ خانوار مددجوی کمالشهری خانه دار شدند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۴۰۰ مددجوی مستأجر ساکن در استان البرز مستأجر هستند عنوان کرد: تلاش ما بر این است که تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز ساکن در چهار شهر اشتهارد، طالقان، کمالشهر و ماهدشت در سال ۹۷ و با کمک خیران خانه‌دار می‌شوند و هم‌اکنون اشتهارد اولین شهری است که همه مددجویان آن از نعمت مسکن بهره‌مند شده‌اند.
وی گفت: علاوه بر کمک‌های اختصاصی خیران در بخش مسکن، ۲۸ درصد از صدقه‌های پرداختی مردم نوع‌دوست البرز در بخش خرید، ساخت و تعمیر مسکن خانوارهای مددجوی البرزی هزینه می‌شود.
انتهای پیام./

captcha