مجمع قرآنیان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3743228
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

مجمع قرآنیان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مجمع قرآنیان استان خبر داد.

مجمع قرآنیان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

محسن تقی‌پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت توان‌افزایی فعالان قرآن و لزوم ساماندهی فعالیت‌های قرآنی، مجمع قرآنیان استان تشکیل می‌شود.‌
وی با اشاره به شرایط عضویت، ترکیب و ساختار وظایف اعضای مجمع قرآنیان افزود: ایجاد یک شبکه نیروی انسانی و متعهد در حوزه‌های مختلف قرآن، ایجاد زمینه هم‌اندیشی، اظهار نظر و اعلام مواضع صریح اساتید، نخبگان و چهره‌های موثر قرآنی استان در خصوص برنامه‌ها از مهم‌ترین اهداف تشکیل این مجمع است.
سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سیاست‌ها و رویدادهای قرآنی و حساسیت در برابر مسائل فرهنگی روز، بازنگری در فرآیند آموزش قرآن کریم و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی از دیگر اهداف تشیکل مجمع قرآنیان است.
تقی‌پور بیان کرد: بعد از شناسایی فعالان و نخبگان در تمامی رشته‌های قرآنی، اولین نشست این مجمع پنجشنبه 15 شهریور ساعت 10 صبح در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

 انتهای پیام

captcha