اجرای طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی مالی» در اردبیل
کد خبر: 3743278
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

اجرای طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی مالی» در اردبیل

گروه اجتماعی ـ معاون مؤسسه خیریه چهارده معصوم در اردبیل گفت: سعی داریم همه ساله با اجرای طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی مالی» زمینه آزادی یک زندانی مالی غیرعمد را به وسیله مساجد فراهم کنیم.

طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی مالی» در اردبیل اجرا می‌شودنصرالله‌زاده، معاون مؤسسه خیریه چهارده معصوم در اردبیل، روز گذشته ۱۰ شهریورماه در نخستین همایش جامعه حسینیان دارالارشاد اردبیل افزود: از این پس درصدد هستیم تا این طرح همه‌ساله در استان اجرا شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
نصرالله‌زاده با اشاره به این که با برنامه‌ریزی منسجم به این نتیجه رسیدیم تا از ظرفیت‌های مساجد و خیران باید برای آزادسازی زندانیان استفاده شود بیان کرد: خوشبختانه این طرح امسال برای نخستین بار در استان برگزار شد.
وی بیان کرد: بی‌شک با اجرای این طرح می‌توان شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بود و هم‌اکنون در مسجد ابراهیم آباد اردبیل زمینه آزادی یک زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت مردم و حسینیان این مسجد فراهم شد.
نصرالله زاده بیان کرد: ماه محرم فرصت بزرگی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است تا بتوانیم غم و هجران را از سینه‌های خانواده‌های زندانیان دور کرده و زنجیر را از بند زندانیان درآوریم.
انتهای پیام

captcha