تربیت بیش از ۶۰ حافظ کل در مرکز حفظ مجازی استان همدان
کد خبر: 3743301
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

تربیت بیش از ۶۰ حافظ کل در مرکز حفظ مجازی استان همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان عنوان کرد: بیش از ۶۰ حافظ کل قرآن در مرکز حفظ مجازی استان همدان تربیت شده اند.

تربیت بیش از 60 حافظ کل در مرکز حفظ مجازی استان همدان

زهره پسندیده‌خو٬ رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان٬ در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مرکز فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 95 آغاز نمود و در حال حاضر دارای 400 قرآن آموز است.
وی با بیان اینکه سالانه بیش از 100 قرآن آموز به مرکز حفظ مجازی قرآن اضافه می‌شود افزود: 11 مربی در این مجموعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول به فعالیت هستند.
پسندیده خو اضافه کرد:از آنجا که دوره‌های حفظ مجازی قرآن رایگان بوده و بودجه اندکی به آن تعلق گرفته است، مربیان مجموعه هفته ای یک بار به مدت 15 دقیقه با هر قرآن آموز تماس حاصل کرده و محفوظات او را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
رئیس مرکز حفظ مجازی قرآن استان با بیان اینکه دوره‌های حفظ مجازی ویژه گروه سنی خاصی نبوده و همگان می‌توانند در آن شرکت کنند ادامه داد: هر گروه سنی مربی خاص خود را دارد.
وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر گردیده است ازین پس، پس از اتمام حفظ 3، 5، 10 و 20 جزء قرآن و همچنین حفظ کل از قرآن آموزان به صورت حضوری آزمونی اخذ شده و در صورت قبولی در آن گواهی‌نامه ویژه حافظان صادر شود.
پسندیده‌خو با بیان اینکه بیش از 60 حافظ کل قرآن در مرکز حفظ مجازی تربیت شده است گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های حفظ مجازی می‌توانند با شماره 34238626 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha