فراخوان ثبت نام اعزام حافظ کل قرآن به مسابقات بانوان امارات
کد خبر: 3743314
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

فراخوان ثبت نام اعزام حافظ کل قرآن به مسابقات بانوان امارات

گروه مسابقات ــ دوره ارزیابی و انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور امارات به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن برگزار می‌شود.

فراخوان ثبت نام اعزام حافظ کل قرآن به مسابقات بانوان اماراتبه گزارش ایکنا؛ دوره ارزیابی و انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور امارات به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن برگزار می‌شود. به همین منظور از حافظان ممتاز کل قرآن کریم دختر زیر 12 سال، برای حضور در دوره مذکور دعوت به‌عمل می‌آید.

واجدین شرایط باید نسبت به ثبت نام اولیه در این دوره، حداکثر تا تاریخ 12 شهریورماه از طریق شماره تلفن‌های 02164872627 ـ 09033521357 (مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه) تماس بگیرند.
حداکثر سن 12 سال، حافظ کل مسلط و دارا بودن ترتیل مقبول و مورد تأیید کمیته فنی مسابقات ازجمله شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان است.

یادآور می‌شود، دوره انتخابی، نیمه اول شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۵
0
0
حداقل تصویر شرکت کننده سال قبل رو میگذاشتید. این توهین به شرکت کننده قبلی هستش. ایشان که خوش شانس بود با 4 سوال غلط از کل 5 سوال بین 25 کشور که دوره اول بود و بغیر از 2-3 نفر بقیه واقعا ضعیف بودند،دهم مشتر شد. اونم با اون تبلیغات زیادی که ایران فقط برای ایشان انجام داد.لطفا تصویر شرکت کننده سال قبل رو بزارین.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۷
0
0
والا شما که روی این بنده خدا حساس شدی ایشون را تشخیص دادی وگرنه اصلا چهره و یا نامی مشخص نیست. پناه ببر به خدا از شر وسوسه های شیطان. با این روحیه فقط خودتو آزار میدی دوست عزیز.... عزت و ذلت همه چیز به دست خداوند است
captcha