تمدید مهلت جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس تا پایان هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3743344
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
اژدری خبر داد:

تمدید مهلت جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس تا پایان هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» این استان تا پایان هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

تمدید مهلت جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس تا پایان هفته دفاع مقدس

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه شب گذشته، 10 شهریورماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» این استان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست خبرنگاران مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان هفته دفاع مقدس امسال تمدید شد.
وی افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلف گزارش، خبر، عكس، یادداشت و كاریكاتور ویژه اصحاب رسانه فارس در سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان برخی از بخش‌های این جشنواره به مرحله كشوری راه خواهند یافت.
اژدری ضمن دعوت از اصحاب رسانه برای مشاركت گسترده در این جشنواره گفت: از آنجا كه یكی از موضوعات این جشنواره دفاع مقدس بود لذا این تمدید مهلت به‌منظور سهولت كار خبرنگاران در نظر گرفته شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت 15 كانون تخصصی این سازمان در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: بحمد الهی فضای همدلی خوبی در میان اصحاب رسانه برقرار شده است كه از این ظرفیت می‌توان برای دستیابی به اهداف والای نظام و ارتقای سطح ظرفیت‌های استان فارس استفاده كرد.
انتهای پیام

captcha