فعالیت 200 گروه جهادی در البرز
کد خبر: 3743358
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

فعالیت 200 گروه جهادی در البرز

گروه اجتماعی ـ رئیس بسیج سازندگی البرز از فعالیت 200 گروه جهادی در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در قالب خدمات‌رسانی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم انجام می‌گیرد.

فعالیت 200 گروه جهادی در البرز

سرهنگ علی ترکاشوند در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۸۴ پروژه محرومیت‌زدایی در البرز به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های ساخت خانه عالم، مراکز فرهنگی، آب‌رسانی، سالن ورزشی و غیره بوده است.
وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های سازندگی با سه ویژگی کوتاه‌مدت، عام‌المنفعه و زودبازده انجام می‌شود، گفت: در سال جاری نیز تعداد ۸۴ پروژه با همکاری قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیا انجام خواهد شد.
رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اجرای طرح کرامت در محله‌های کمتر توسعه‌یافته و دارای مشکلات فرهنگی استان، گفت: ۱۰ محله کمتر توسعه‌یافته شناسایی و ارزیابی‌شده تا ۱۴ پروژه در آن‌ها عملیاتی شود.
ترکاشوند با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ جهادگران سفیران کار و تلاش هستند، گفت: با تکیه‌ بر میثاق نامه‌ای که منعقد شده است، تلاش می‌کنیم با همان اعتبار و امکانات حجم خدمات‌رسانی را به دو برابر افزایش دهیم.
این مسئول با بیان اینکه امسال ۲۰۰ گروه جهادی در البرز فعالیت می‌کنند، گفت: مناطق جغرافیایی برای خدمت به محرومان مشخص می‌شود.
انتهای پیام./

 

captcha