اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در البرز
کد خبر: 3743378
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در البرز

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز از اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با محوریت ترویج فرهنگ قصه‌گویی در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در البرز

محمود مروج در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: یکی از بخش‌های جدید این جشنواره را قصه‌‌های 90 ثانیه‌‌ای تشکیل می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند قصه‌ زندگی خود را تنها در 90 ثانیه‌ روایت کنند.
وی افزود: قصه ‌زندگی مردم ایران و جهان، غم‌ها و شادی‌هایشان موضوع محوری بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است .
مروج بیان کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی و هنری از سوی کانون پرورش فکری به ویژه از طریق آموزش و پرورش البرز منتشر شده است تا شرکت‌کنند گان تجربه‌های قصه‌گویی خود را در سه بخش تخصصی، عمومی و علمی شامل قصه‌گویی، فیلم 90 ثانیه‌ای ومقاله‌نویسی محک بزنند.
این مسئول یادآورشد: تخصصی قصه‌گویی شامل رده سنی 14 تا 18 سال، 18 سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز یادآورشد: قصه‌گویان در حوزه تکنیکی می‌‌توانند به دو روش قصه‌گویی سنتی و خلاق با استفاده از ابزار، امکانات دیداری و شنیداری در بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی شرکت کنند.
مروج ادامه داد: علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی تا 25 شهریور 1397 فرصت دارند فیلم ‌قصه‌های خود را در سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند .
این مسئول گفت: با مشارکت آموزش و پرورش به دنبال شرکت پرشور کودکان و نوجوانان فعال در کانون‌های فرهنگی تربیتی البرز در این جشنواره بین‌المللی هستیم.
انتهای پیام./

captcha