آموزش بیش از ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن دهگلان
کد خبر: 3743401
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

آموزش بیش از ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن دهگلان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از همکاری 10 مؤسسه و خانه قرآن با این اداره خبر داد و گفت: بیش از 200 قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن دهگلان تحت آموزش قرار گرفتند.

آموزش بیش از 200 نفر قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن دهگلان

حجت‌الاسلام حسین ورمقانی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از همکاری 10 مؤسسه و خانه قرآن با این اداره خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد سه مؤسسه و هفت خانه قرآن در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و احکام با دارالقرآن این اداره همکاری می‌کنند.
وی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را از ملزومات جامعه دانست و گفت: امروز باید بی سوادی در قرائت قرآن همانند بی سوادی، در جامعه قبح و زشتی داشته باشد.
ورمقانی افزود: بیش از ۲۰۰ قرآن آموز از تمام مقاطع سنی و در دو گروه بانوان و آقایان از دوره‌های ابتدایی تا دبیرستان در سه موسسه قرآنی و هفت خانه قرآن شهری و روستایی در نقاط مختلف شهرستان مشغول یادگیری قرآن کریم هستند.
وی در پایان از همکاری و مشارکت مؤسسات و خانه‌های قرآنی دهگلان و بخش‌های تابعه و ادارات فرهنگی بابت اجرای طرح‌های قرآنی این شهرستان تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha