شماره 24 ویژه‌نامه تبلیغ منتشر شد
کد خبر: 3743576
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
از سوی جامعه مدرسین؛

شماره 24 ویژه‌نامه تبلیغ منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ بیست و چهارمین شماره از ویژه‌نامه تبلیغ، به همت مدیریت فرهنگی - سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ایام تبلیغی محرم الحرام 1440 تهیه شده است.

شماره 24 ویژه‌نامه تبلیغ منتشر شد

به گزارش ایکنا؛ این ویژه‌نامه که درقالب 134 صفحه خشتی با تیراژ هفت هزار نسخه به چاپ رسیده شامل یک مقدمه و هفت بخش مجزا منتشر شده است.

در بخش اول این نشریه در فصل اول: بیانات مقام معظم رهبری و در فصل دوم: رهنمودها و توصیه‌های مراجع عظام تقلید و علما بیان شده است.
در بخش دوم و در فصل اول نیز مصاحبه اختصاصی با آیت‌الله یزدی و در فصل دوم: گفتاری از آیت الله سیداحمد خاتمی عنوان شده است.
در بخش سوم به نقش نخبگان جامعه در حادثه کربلا و در بخش چهارم و فصل اول به بحث مردم و ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی همچنین در فصل دوم به واکنش‌های تاریخی ایرانیان به هجوم کالاهای خارجی و در فصل سوم نیز به کشورهای پیشرفته کنونی چگونه از کالا و تولیدات داخلی خود حمایت کردند؟ پرداخته شده است.
در بخش پنجم و فصل اول به موضوع فشار روانی دشمن و در فصل دوم به جنگ نرم چیست و راه‌های مقابله با آن کدام است؟ پرداخته شده است. همچنین در فصل سوم به سرچشمه تعارض‌های فرهنگی در تاریخ معاصر ایران و در بخش ششم و فصل اول به اینکه چرا عراق به ایران حمله کرد اشاره شده است. در فصل دوم نیز نگاهی تحلیلی به تاریخ روابط ایران و آمریکا و در فصل سوم: معامله قرن مورد بحث قرار گرفته است. بخش هفتم نیز به اخبار پرداخته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این ویژه‌نامه را از بخش دانلود فایل‌ها، زیر منوی ویژه نامه‌های تبلیغ در منوی اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha