ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ زمینه‌ساز امنیت و اقتدار کشور
کد خبر: 3743588
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ زمینه‌ساز امنیت و اقتدار کشور

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز امنیت و اقتدار کشورمان را فزون کرده است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ زمینه‌ساز امنیت و اقتدار کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته ۱۱ شهریورماه در همایش ستاد عالی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: وحدت عملی و خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین رکن و رمز موفقیت نظام اسلامی است.
وی با اشاره به این که باید باورسازی و تاریخ‌سازی در جامعه را ترویج داد بیان کرد: دست‌اندرکاران نظام مقدس انقلاب اسلامی هم‌اکنون وظیفه‌ای خطیر و حساس بر گردن دارند و باید برای رسیدن به این مهم از تمام فرصت‌ها استفاده کرده و برای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنند تا به این شکل مشکلات در جامعه برطرف شود.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز گفت: باید در جامعه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز امنیت و اقتدار کشورمان را روزافزون کرده و در مقابل نقشه‌های دشمنان سپر محکمی داشته باشیم که این مسئله در حال حاضر یک امر اساسی و مهم است.
بابازاده بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید برای دستیابی به این مهم تمام نیرو و توان خود را گذاشته و راه شهدای والامقام کشورمان را گم نکنیم چرا که شهدای کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند.
وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای ادامه راه شهدای والامقام کشورمان بوده و باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کرده و راه رسیدن به پیروزی را طی کنیم که این مسئله نیازمند تعاملات همه‌جانبه مسئولان و مردم است.
انتهای پیام

captcha