سیاه‌نمایی؛ شاخصه بارز دشمنان نظام
کد خبر: 3743597
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

سیاه‌نمایی؛ شاخصه بارز دشمنان نظام

گروه اجتماعی- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سیاه‌نمایی شاخصه بارز دشمنان نظام است که می‌خواهند با ترویج فرهنگ و باور‌های غلط به اهداف شومی که در سر دارند دست یابند.

سیاه‌نمایی؛ شاخصه بارز دشمنان در دستیابی به اهداف خود در نظامبه گزارش ایکنا از اردبیل، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، روزگذشته ۱۱ شهریورماه در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان اردبیل، دشمنان به جنگ اقتصادی با کشورمان روی آورده‌اند و در حال حاضر در تلاشند تا با این فشار‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.
وی افزود: دشمنان به جنگ اقتصادی با کشورمان روی آورده‌اند و در حال حاضر در تلاشند تا با این فشار‌ها به اهداف پلید خود دست یابند که فشار اقتصادی، روانی و عملی از جمله مهم‌ترین آن‌ها است.
لطفی بیان کرد: سیاه‌نمایی شاخصه بارز دشمنان نظام است که می‌خواهند با ترویج فرهنگ و باور‌های غلط به اهداف شومی که در سر دارند دست یابند که بصیرت و آگاهی در این زمینه امری لازم و ضروری است تا بتوانیم از این طریق این جنگ کنونی را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت مهم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز وحدت و یکپارچگی در جامعه یک لازمه اساسی و مهم است و باید با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرد که این زمینه تلاش همگانی امری اساسی و لازم است و باید کاری کنیم تا نقشه دشمنان در بدبین کردن مردم به نظام مقدس انقلاب اسلامی به یاس و ناامیدی تبدیل شود.
لطفی تصریح کرد: تعیین راهکار‌ها و مصوبات در کمیته‌ها به منظور خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان امری لازم و ضروری است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم اهداف شوم دشمنان را ناکام گذاشته و راه رسیدن به پیشرفت و توسعه منطقه را با کنار گذاشتن موانع و مشکلات میسر کنیم.
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردمی در دهه فجر امسال همانند سال‌های گذشته با هدف دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دور از انتظار نیست و بی‌شک ملت ایران با صلابت‌تر از سال‌های گذشته در این عرصه بزرگ حضور به عمل می‌آورند و جواب دندان‌شکنی به نقشه‌های دشمنان پس می‌دهند.
انتهای پیام

captcha