سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک معرفی شد
کد خبر: 3743603
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک معرفی شد

گروه فرهنگی - آیین معارفه حسین مظاهری، سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک امروز دوشنبه 12 شهریورماه برگزار شد.

سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک معرفی شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک با حضور عباسعلی حیدری دبیر هیات امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، اعضای هیأت رئیسه و جمعی از مدیران صبح امروز 12 شهریورماه در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.
حیدری رییس واحد اراک علاوه بر قدردانی از مدیران قبلی خطاب به مدیران جدید اظهار کرد: با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی و حفظ حرمت همکاران در انجام امور محوله موفق باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: حوزه سما باید در افق 1404، مرکز نوآور، مهارت‌محور و برتر در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به فراگیران باشد و توسعه مدارس و آموزشکده در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی با بهره‏ گیری از علوم و تکنولوژی‏ های نوین، توسعه آموزش‏ های تکمیلی و مهارتی متناسب با نیاز جامعه و بازار کار با توجه به آمایش سرزمین، گسترش پژوهش ‏های کاربردی در زمینه مهارت‌آموزی، ارتقاء برند سما در مقایسه با مجموعه ‏های آموزشی رقیب، افزایش منابع مالی پایدار و ساماندهی به نیروی انسانی را در اولویت قرار دهد.
عباسعلی حیدری از سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سماء اراک خواست اجرای برنامه‌های آموزشی مهارت‌محور در مدارس و دانشکده، توسعه مدارس و افزایش شعبات مدارس، افزایش درآمدهای غیر‌شهریه ‏ای در آموزشکده و مدارس، کاهش هزینه‏ ها و هدفمند نمودن مخارج، استفاده از تکنولوژی ‏های نوین در برنامه‏ های آموزشی، اداری و مالی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
به گزارش ایکنا، هیأت رییسه واحد اراک، حسین مظاهری رییس دانشکده فنی ومهندسی و کشاورزی واحد اراک را به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما اراک معرفی و از زحمات عباس شیخان قدردانی شد.
انتهای پیام

captcha