برنامه‌ریزی برای عزاداری‌های محرم در رباط کریم
کد خبر: 3743646
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

برنامه‌ریزی برای عزاداری‌های محرم در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ_ مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های محرم‌الحرام این شهرستان خبر داد.

برنامه‌ریزی برای عزاداری‌های محرم در رباط کریم

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های محرم‌الحرام این شهرستان با حضور مسئولین ادارات برگزار شد.
حجت‌الاسلام تولائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان روایتی در خصوص فضیلت و اجر مؤمنین در برپایی مجالس عزاداری و ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) پرداخت و هدف از تشکیل جلسه را برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت بر عزاداری و مراسم مذهبی سطح شهرستان و مقابله با هرگونه بدعت و تحریف در عزاداری‌ها عنوان کرد.
وی، افزود: امسال نیز کما فی‌السابق همایشی جهت توجیه و بیان باید‌ها و نبایدها برای مسئولین، امنا و رابطین فرهنگی هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام نوروزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبی با اشاره به منزلت و جایگاه امام حسین(ع) در نزد پروردگار، عنوان کرد: امام حسین(علیه السلام) در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارد همان طور که خداوند در مورد قرآن می‌فرماید، هر روز بر عزت امام حسین(ع) و هرکسی که در راه معرفت آن حضرت قدم بردارد می‌افزاید.
در ادامه، هریک از شرکت‌کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha