۱۵ شهریور؛ اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی در سمنان
کد خبر: 3743662
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

۱۵ شهریور؛ اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی در سمنان

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی «کبوتر حرم» خبر داد.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی در سمنان برگزار می شودبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابوالفضل دلآرام، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  امروز 12 شهریور در نشست کارگروه اجرایی جشنواره ملی داستان رضوی با بیان اینکه این آیین پنجشنبه هفته جاری در سمنان برگزار می شود ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و تجلیل از برترین ها اندیشیده شده است.

وی زمان آغاز مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی را ١٧ عصر پنجشنبه ١٥ شهریور دانست و گفت: برنامه های جنبی از جمله پذیرش مهمانان، برگزاری کارگاه آموزشی و ... نیز صبح روز پنجشنبه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در آیین اختتامیه این جشنواره سه نفر برگزیده به همراه پنجنفر شایسته تقدیر معرفی و با حضور مسوولان کشوری و استانی تجلیل می شوند اظهار کرد: برای چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی یک هزار و ٢٥٩ اثر داستان کوتاه توسط بیش از ٨٥١ نویسنده از استانهای سراسر کشور ارسال و مورد داوری قرار گرفته است که استانهای سمنان، خراسان رضوی و تهران در ردیف سه استان برتر در تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسالی قرار دارند.

انتهای پیام

captcha