دیدار چمران با جانباز 70 درصد بوشهر/ ادای احترام به شهدای بهشت صادق(ع)
کد خبر: 3743780
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

دیدار چمران با جانباز 70 درصد بوشهر/ ادای احترام به شهدای بهشت صادق(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به گلزار شهدای بهشت صادق(ع) شهرستان بوشهر با قرائت فاتحه ادای احترام کرد و سپس با عبدالله یونسی، جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار و وی را مورد تفقد قرار داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهدی چمران، نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، ظهر امروز دوشنبه، 12 شهریورماه که به منظور سخنرانی در یادواره بزرگداشت صد و سومین سالگرد شهادت سرادر شهید «رئیسعلی دلواری» به بوشهر سفر کرده است، ابتدا به گلزار شهدای بهشت صادق(ع) شهرستان بوشهر رفت و با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

 رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران سپس با عبدالله یونسی، جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار کرد و وی را مورد تفقد قرار داد.

وظیفه مسئولان نظام؛ ارج نهادن به مقام ایثارگران

چمران در این دیدار با اشاره به اینکه جانباز سند افتخار ملت ايران است، اظهار کرد: همه مسئولان نظام در قبال اين سرمايه‌های ارزشمند مسئولند و بايد مقام شامخ این مجاهدان جان برکف را ارج نهند.

بهره‌مندی رزمندگان ایرانی از سیره اهل بیت پیامبر اسلام (ص)

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ابراز اینکه حضرت ابوالفضل عباس، قمر بن هاشم(ع) الگوی جانبازان است، گفت: دوران دفاع مقدس دوراني درخشان و سرشار از ايثار در تاريخ ايران اسلامی است و سیره اهل بیت پیامبر اسلام(ص) به عنوان بهترین سیره اخلاقی و رفتاری برای رزمندگان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی بود.

یادآور می‌شود، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسی، جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی از چهره‌هایی است که فعالیت سیاسی و مذهبی را از اواسط دهۀ پنجاه در شهر بوشهر و جزیره مقاومت خارک آغاز کرده و از فردای پیروزی انقلاب اسلامی برای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در راه دفاع از سرزمین و میهن فعالیت کرده است.

امیرحسین مؤمنی

عکاس: ایمان شجاعی مقدم

انتهای پیام

captcha