اطعام در محرم قربانی تورم نشود
کد خبر: 3743815
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

اطعام در محرم قربانی تورم نشود

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان پاکدشت با تأکید بر اهمیت پذیرایی از عزاداران حسینی گفت: نباید گرانی را بهانه اطعام ندادن کرد، در دستگاه امام حسین(ع) هر که 10 تومان دهد، 20 تومان می‌برد و لازم است تا چشممان هم به دست دولت و نهادها نباشد.

 به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت عصر دیروز، 12 شهریور در همایش پیام‌آوران عاشورا ویژه مسئولان هیئات مذهبی شهرستان پاکدشت معیار تقرب در دین را اخلاص معرفی کرد و گفت: هرکه اخلاصش بیش، تقربش بیشتر است و هرکه برای خودنمایی کار کند؛ همه زحماتش به باد می‌رود.

10 تومان بدهی، 20 تومان می‌بری
وی با تأکید بر اهمیت پذیرایی از عزاداران حسینی ادامه داد: نباید گرانی را بهانه اطعام ندادن کرد، در دستگاه امام حسین(ع) هر که 10 تومان دهد، 20 تومان می‌برد و لازم است تا چشممان هم به دست دولت و نهادها نباشد.
رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان پاکدشت با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن علیه کشور، ابراز کرد: درست است که همه ناراحتیم، کشور در وضعیت بحرانی است و رهبری امروز در حالت بغض‌آلود است و خیلی غصه دارد؛ اما باید امسال جوری عزاداری کرد که آبی روی آتش دشمن باشد.
حجت‌الاسلام لزومی با بیان اینکه در برگزاری هیئات هر کاری کنیم صاحب مجلس خودش شاهد است، افزود: مواظب اعمال خود در عزاداری‌ها باشیم.
نماینده ولی فقیه در پاکدشت در پایان مهمترین موضوع ایام محرم را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: اجرای این فریضه مهم از همگان مورد انتظار است، مخصوصاً اینکه مسئولان هیئات و ریش‌سفیدان، جوانان را موعظه کنند.

اطعام در محرم قربانی تورم نشود

اطعام در محرم قربانی تورم نشود

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha