تولید انیمیشن «براگُجر» در حوزه هنری لرستان
کد خبر: 3743829
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

تولید انیمیشن «براگُجر» در حوزه هنری لرستان

گروه فرهنگی ـ مجموعه انیمیشن «براگُجر» با موضوع حمایت از تولید ملی با نگاهی به انیمیشن «دیرین دیرین» در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان تولید می‎شود.

تولید مجموعه انیمیشن «براگُجر» در حوزه هنری لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی حوزه هنری لرستان مجموعه انیمیشن «براگُجر» در فاز نخست دوازده قسمت یک دقیقه‌ای را شامل می‌شود که به موضوعات اجتماعی با هدف حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی می‌پردازد.
جامعه هدف این مجموعه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و حجم و تایم قسمت‌های این مجموعه به‌نحوی طراحی شده است که قابل انتقال از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشد.
شاهوردی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با اعلام این خبر گفت: هنر انیمیشن قابلیت فراوانی برای انتقال پیام در فضای مجازی دارد و از نمونه‌های موفق این سبک می‌توان به مجموعه «دیرین دیرین» اشاره کرد که توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه مناسبی در افکار عمومی به‌دست آورد.
وی افزود: تفاوت کار ما با مجموعه «دیرین دیرین» در نوع بیان ما خواهد بود، چراکه در مجموعه «براگجر» موضوع در فضایی بومی و محلی اتفاق می‌افتد و بیشتر از لحن و کاراکترهای بومی استفاده شده است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان اضافه کرد: براگجر در گویش لری اسم خاص و به‌معنای برادر کوچک‌تر است. او مرد جوانی است که هر بار در گیر و دار با یکی‌از شخصیت‌های داستان به یکی‌از موضوعات مجموعه شامل صرفه‌جویی، حمایت از تولید ملی، مصرف کالای ایرانی و ... می‌پردازد.
شاهوردی گفت: قرار است تا پایان سال ۹۷ دوازده قسمت از این مجموعه تولید شود و در صورت موفقیت تولید آن در سال ۹۸ ادامه یابد.

انتهای پیام

captcha