ثبت‌نام 500 نفر از گلپایگان در طرح ملی حافظان قرآن کریم
کد خبر: 3743934
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

ثبت‌نام 500 نفر از گلپایگان در طرح ملی حافظان قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: 500 نفر در هفتمین دوره متوالی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان گلپایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

500 نفر از گلپایگان در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار کرد: قرآن کریم، نسخه شفابخش بشریت و نور هدایت در ظلمتکده دردآور و دهشتناک کنونی است و هرچه مردم با این کتاب آسمانی آشناتر شوند این معجزه الهی آنان را بهتر به ساحل سعادت در دو دنیا می‌رساند.
وی افزود: مقام معظم رهبری(دامت برکات) در ارتباط با شان و جایگاه قران کریم می‌فرمایند« عمل به قرآن، درواقع تمسک به حبل‌الله است و موجب می‌شود مسلمانان در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی، دچار سقوط و انحراف و ذلت نشوند.» در همین راستا و براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه امسال نیز برای هفتمین دوره متوالی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه در شهرستان گلپایگان در حال اجرا است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: در همین راستا 500 نفر قران پژوه در رشته‌های مختلف حفظ و قرائت ثبت نام کرده اند که این کلاس‌های آموزش قران از تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا اسفند ماه نیز ادامه دارد و در پایان افرادی که در آزمون نهایی بتوانند حدنصاب نمره لازم را کسب کنند به آنان گواهی معتبر از طرف سازمان اوقاف اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی اضافه کرد: این کلاس‌ها در جوار حرم مطهر 7 امامزاده جلیل القدر شهرستان و در موقوفه مالکی و حجت الاسلام اسعدی و زندان گلپایگان با همکاری و مشارکت 16 مربی مجرب در حال برگزاری است.
وی در ادامه گفت: همچنین برای برگزاری هرچه بهتر این طرح با اداره آموزش و پرورش نیز با هدف جذب دانش آموزان جهت حضور در کلاس‌های حفظ قرآن تعاملات لازم نیز صورت گرفته و ارتباط خوبی نیز بین این دو اداره برقرار شده است.

captcha