محرومان مازندرانی مسکن‌دار می‌شوند
کد خبر: 3743959
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

محرومان مازندرانی مسکن‌دار می‌شوند

گروه اجتماعی ـ سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با حمایت دستگاه‌های اجرایی قادر است در مدت سه سال برای همه محرومان استان مسکن مناسب احداث کند تا دیگر کسی از مسکن نامناسب رنج نبرد و مددجو نیز ریالی از بابت مسکن بدهکار نباشد.

محرومین مازندرانی مسکن‌دار می‌شوند
به گزارش ایکنا از مازندران غلامرضا شریعتی رئیس بسیج سازندگی مازندران امروز 13 شهریورماه در نشست خبری رزمایش خدمت رسانی گروه‌های جهادی سراسر استان که در ساری برگزار شد، گفت: در آینده نزدیک رزمایش اقتدار عاشورایی استان مازندران در دو بخش رزمی و خدمت‌رسانی تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت رزمایش خدمت‌رسانی بر عهده بسیج سازندگی است، افزود: این سازمان خود را مخاطب مردم می‌داند و نهایت تلاش را در خدمت رسانی عمومی در زمینه آب، راه و بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و در خدمت رسانی خصوصی همچون؛ ساخت مسکن، سبد کالا و... با حمایت مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی، خواهد داشت.

وجود 750 گروه جهادی در مازندران
شریعتی تصریح کرد: امروز 750 گروه جهادی منسجم شده در استان داریم و اعتبارات این سازمان برای خدمت رسانی از محل قرارگاه سپاه پاسداران، مجمع خیرین، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و حمایتی تامین می‌شود.
وی از تشکیل ستاد محرومیت زدایی در استان خبر داد و افزود: این ستاد با ریاست استاندار و با استفاده از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به رفع محرومیت زدایی استان کمک می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه رزمایش خدمت رسانی 20 روزه است، اظهار کرد: 450 پروژه در این بازده زمانی عملیات اجرای خود را آغاز و به پایان می‌برند.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت مسکن محرومین در مدت چهارماه به پایان می‌رسد.
شریعتی عنوان کرد: 10 محله آسیب‌پذیر در شهرهای نکا، ساری، بابل، میاندرود، قائمشهر، فریدونکنار، آمل و نور وجود دارد که پروژه‌های عمرانی ، بهسازی راه، مسکن، مدرسه، مسجد و... با اعتبار 4 میلیارد تومان اجرایی می‌شود که نیمی از این مبالغ از سوی سازمان بسیج سازندگی و مابقی توسط شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های نظارتی تامین می‌شود و در دهه فجرامسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: 50 گروه پزشکی برای درمان و ارائه خدمات پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مدت 20 روز رزمایش به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
این مسئول گفت: 50 گروه بسیج دانشجویی برای توانمندسازی، آموزشی، اشتغال، مسائل فرهنگی، موضوع سلامت و عمرانی در سراسر استان در امر محرومیت زدایی به سازمان بسیج سازندگی یاری می‌کنند.

آغاز پروزه‌های محرومیت زدایی با اعتبار 50 میلیارد تومانی
وی افزود: از اول تیرماه با اعتباری بالغ بر 50 میلیاد تومان پروژه محرومیت زدایی را آغاز کردیم و چهار پروژه آبرسانی به شهرهای بابل، میاندرود و بهشهر و تامین جهیزیه 10 نو عروس مجموعا به مبلغ 60 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس بسیج سازندگی مازندران گفت: در سال جاری مقرر شد تا 746 مسکن برای محرومین احداث شود که در رزمایش 20 روزه 90 مسکن احداث خواهد شد.
وی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با حمایت دستگاه‌های اجرایی قادر است در مدت سه سال برای همه محرومین استان مسکن مناسب احداث کند تا دیگر کسی از مسکن نامناسب رنج نبرد و مددجو نیز ریالی از بابت مسکن بدهکار نباشد.
انتهای پیام

captcha