گردهمایی روحانیون و مبلغان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3743978
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

گردهمایی روحانیون و مبلغان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: گردهمایی روحانیون و مبلغان استان با موضوع ۱۷ شهریور و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در آستانه ماه محرم روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

گردهمایی روحانیون و مبلغان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز13 شهریور، در جلسه برنامه ریزی ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: گردهمایی روحانیون و مبلغان استان در سالن غدیر بیرجند با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه باید با قدرت در تمام صحنه‌هایی که به آن اعتقاد داریم حضور پیدا کنیم، افزود: 17 شهریور یکی از نقاطی در تاریخ است که عملکرد و جنایات سیاه و ننگین شاه و رژیم ستمشاهی در آن آشکار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: باید دستاوردهای انقلاب و جنایات رژیم ستم شاهی در جامعه تبیین و به شبهات جوانان در فضای مجازی پاسخ داده شود.
ملایی با بیان اینکه 17 شهریورماه بهترین فرصت برای تبیین این مسائل است، تصریح کرد: گردهمایی روحانیون و مبلغان استان با موضوع 17 شهریور و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در آستانه ماه محرم روز یکشنبه 18 شهریورماه جاری در سالن غدیر بیرجند با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین 50 نفر از مبلغان برای بازگویی و افشای جنایات شاه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس و مساجد سطح استان اعزام خواهند شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها و کمیته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده و کارگروه‌ها باید تا پایان شهریورماه امسال دستاوردها را در برش استانی و شهرستانی به ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارسال کنند.
ملایی با بیان اینکه کارگروه‌ها کار محتوایی و بحث شبهات و کمیته‌ها نیز مباحث اجرایی را انجام خواهند داد، اظهار کرد: ماه محرم و اجلاسیه‌های کنگره دو هزار شهید استان بهترین فرصت است تا محتوای سخنرانی‌ها به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اختصاص پیدا کند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت عظیم کنگره شهدای استان استفاده شود، یادآور شد: مسئولان کارگروه‌ها در مساجد حضور داشته باشند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

انتهای پیام

captcha