برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در پایگاه‌های تابستانی البرز
کد خبر: 3744003
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در پایگاه‌های تابستانی البرز

گروه فرهنگی ـ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: 20 کارگاه و نمایشگاه حجاب و عفاف در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت البرز برپا شد.

برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در البرز

مسعود مهران‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها آثار هنری دانش‌آموزان و مربیان در زمینه عکس و پوستر شهدا، پیام‌های آموزشی در خصوص نقش حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و محصولات فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه‌ها به مدت سه روز در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت و کانون‌های دانش‌آموزی برپا است.
مهران‌نیا از حجاب و عفاف به عنوان یک سد محکم در جامعه به ویژه برای بانوان در برابر آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: امروز ما در قبال تربیت فرزندان خود در خانه و جامعه مسئولیت سنگینی بر عهده داریم زیرا دشمن هر لحظه در کمین آسیب رساندن به کانون خانواده‌های ایرانی و همچنین دور کردن ملت ایران از فرهنگ غنی اسلامی و ایثار و شهادت است.
وی بیان کرد: دشمن امروز می‌خواهد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بدحجابی را بین جوانان به ویژه گروه سنی دانش‌آموزان ترویج دهد لذا این حرکت خزنده دشمنان نیاز به هوشیاری و مراقب دارد.
معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: بخشی از این نمایشگاه‌ها نیز به وصیت‌نامه شهدای گرانقدر اختصاص یافته است تا نسل نو با پیام‌های ارزشمند شهدا با محوریت حجاب و عفاف نیز آشنایی بیشتری پیدا کنند.
انتهای پیام./

captcha