پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس
کد خبر: 3744029
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
«سوره مهر» برگزار می‌کند؛

پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس

گروه ادب ــ پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس با معرفی بهترین کتاب، بهترین نویسنده مرد و بهترین نویسنده زن این حوزه، همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی انتشارات «سوره مهر» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «سوره مهر»، در این پویش مردمی، 15 عنوان کتاب برگزیده، 5 نویسنده مرد و 5 نویسنده زن در معرض آرای مردمی قرار می‌گیرند که در نهایت یک کتاب، یک نویسنده مرد و یک نویسنده زن به عنوان بهترین‌های دفاع مقدس انتخاب و در مراسمی که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، از آنها با اهدای تندیس ویژه ، لوح جشنواره و جایزه نقدی تقدیر شود.

عناوین 15 عنوان کتاب منتخب به این شرح است:

«دا»،«دختر شینا»،«آن بیست و سه نفر»،«گلستان یازدهم»،«بابانظر»،«پایی که جا ماند»، «کوچه نقاش‌ها»،«همپای صاعقه»،«شطرنج با ماشین قیامت»، «خداحافظ سالار»، «عصرهای کریسکان»، «نورالدین پسر ایران»، «همه سیزده سالگی‌ام»، «در کمین گل سرخ» و «وقتی مهتاب گم شد».

همچنین 5 نویسنده مرد این حوزه نیز شامل حبیب احمدزاده، احمد یوسف‌زاده، سیدقاسم یاحسینی، حمید حسام و گلعلی بابایی هستند و 5 نویسنده زن دفاع مقدس را بهناز ضرابی‌زاده، گلستان جعفریان، معصومه سپهری، مهناز فتاحی و راحله صبوری تشکیل می‌دهند.

میان تمام کسانی که در این پویش مردمی شرکت کنند، قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و به سه نفر از برگزیدگان، اعتبار خرید کتاب چاپی به مدت یک سال به صورت رایگان، به سه برگزیده دیگر اشتراک یک سال کتاب الکترونیک رایگان و به سه برگزیده دیگر هم اشتراک رایگان یک سال کتاب‌های صوتی «سوره مهر» اهدا می‌شود.

نحوه شرکت در این پویش مردمی هم بدین صورت است که شرکت‌کننده وارد سایت «سوره مهر» به آدرس (www.sooremehr.ir) شده و پس از انتخاب یک عنوان کتاب از میان آثار برگزیده و همچنین انتخاب نویسنده مرد و نویسنده زن مورد علاقه از میان نویسندگان برگزیده، مشخصات خود را وارد کرده و تکمه ثبت را کلیک می‌کند.

یادآور می‌شود، سایت پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس از سی و یکم شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز به کار کرده و به مدت یک ماه باز خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

captcha