آمادگی مدارس البرز برای سال تحصیلی جدید
کد خبر: 3744059
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

آمادگی مدارس البرز برای سال تحصیلی جدید

گروه فرهنگی - مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اجرای پروژه مهر در مدارس این استان گفت: مدارس با آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند.

آمادگی مدارس البرز برای سال تحصیلی جدید

خسرو ساکی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده است که جامعه و اولیای دانش‌آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی پویا و زمینه‌ساز پرورش استعدادهای فرزندان آن‌ها باشد.
وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در مدارس البرز، افزود: هدف اصلی پروژه مهر آماده‌سازی مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش‌آموزان است.
ساکی بیان کرد: این پروژه امسال در تمام مقاطع پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه (دخترانه و پسرانه) البرز اجرا می‌شود و تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب این پروژه پیش‌بینی شده است.
این مسئول تاکید کرد: در اجرای پروژه مهر تنها نباید به دنبال بازگشایی مدارس بود بلکه پروژه مهر به معنای آغاز سال تحصیلی با برنامه و نگاه مدیریتی و نظارتی جدید است که باید به آن توجه جدی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز در ادامه به اجرای طرح تعالی در مدارس این استان اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی عملکرد آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.
وی با بیان اینکه این طرح با نگاه به سند تحول بنیادین تنظیم و تدوین شده و راهبردی است که تکریم و تعالی انسان را مدنظر دارد، افزود: اجرای این طرح در تمام حوزه‌های پرورشی، فرهنگی و تربیتی می‌تواند ما را در تحقق اهداف اصلی نظام آموزش‌وپرورش یاری کند.
این مسئول با اشاره به اینکه طرح تعالی امسال در مدارس متوسطه البرز اجرا می شود، تصریح کرد: در اجرای طرح تعالی تلاش می‌شود تا هویت متعالی در دانش‌آموزان شکل گیرد تا آن‌ها در طول آموزش‌های علمی به مهارت‌های شغلی، انسانی و فردی نیز مسلط شوند.
انتهای پیام

captcha