چهارمین دوره مسابقات استانی «مصباح» برگزار می‌شود
کد خبر: 3744080
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
در اصفهان؛

چهارمین دوره مسابقات استانی «مصباح» برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ مدیرعامل مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات استانی مصباح طی روز جمعه، 16 شهریورماه خبر داد.

حسین خاکساری، مدیرعامل مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: مسابقات استانی مصباح همه ساله ویژه تمامی مهد قرآن‌های استان برگزار می‌شود که امسال چهارمین دوره این مسابقات را در روز جمعه، 16 شهریورماه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود که دوره شهرستانی در مردادماه با حضور 3300 شرکت‌کننده برگزار شد. همچنین، دوره استانی آن نیز روز جمعه با حضور 250 شرکت‌کننده برپا می‌شود که به برگزیدگان جوایز و گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

خاکساری اظهار کرد: همچنین، در همین روز، همایشی نیز ویژه مهد قرآن‌ها برگزار خواهد شد که برگزاری همه ساله این برنامه‌ها سبب ایجاد انگیزه و تشویق مهد قرآن‌ها شده و درصد جذب آنان را افزایش داده است.

مدیرعامل مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان تصریح کرد: محوریت ما در حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن است که امسال مسابقات نهج‌البلاغه نیز به این مسابقات افزوده شد. 20 درصد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را آقایان و 80 درصد مابقی را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

captcha