هدف از برگزاري رزمايش سپاهیان محمد(ص) مقابله با توطئه‌هاي دشمنان است
کد خبر: 3744127
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

هدف از برگزاري رزمايش سپاهیان محمد(ص) مقابله با توطئه‌هاي دشمنان است

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد هدف از برگزاري رزمايش بزرگ سپاهیان محمد(ص) را ارتقاي امنيت در جامعه دانست و گفت: افزايش توان رزمي و فرهنگي و همچنين اعلام آمادگي نيروي بسيج به منظور حضور در ميادين جهادي و خدمت رساني بخش ديگري از اهداف اين رزمايش مي باشد.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از آریا مرادي فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد توضيح داد: در مرحله نخست رزمايش نمايش اقتدار بسيجيان مشارکت کننده در اين برنامه از سپاه ناحيه شروع و بعد از گذشتن از خيابان هاي اصلي سپس در اردوگاه هاي از پيش تعيين شده که در خارج از محدوده شهر(بهمن دره) استقرار يافته به مدت يک شبانه روز اسکان مي يابند.
مرادي افزود: همزمان با شروع مرحله اول اين رزمايش، گروه هاي جهادي قرارگاه محروميت زدايي به مناطق محروم و کمتر برخوردار در سطح شهرستان اعزام مي شوند تا همانند جنگ تحميلي که در عرصه نبرد حضور داشته اند، در خدمت رساني به محرومان و نيازمندان نيز پيش قراول باشند.
فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد با بيان اينکه مرحله دوم رزمايش به کارگيري گروه‌هاي جهادي است، يادآور شد: 25 گروه جهادي در قالب گروه جهادي از بسيج محلات، گروه جهادي پزشکي، گروه جهادي مهندسي عمران، گروه جهادي مشاوره اي و گروه جهادي طلاب، سازماندهي شده که در روز‌هاي مختلف کار جهادي را در سطح شهرستان و نقاط محروم انجام خواهند داد.
وي بخش سوم و اصلي رزمايش را همايش بزرگ اقتدار عاشورايي عنوان کرد و گفت: اين رزمايش با حضور 20 هزار نفر از اقشار مختلف بسيجيان استان همدان به صورت سازمان يافته در هفته دفاع مقدس برگزار مي شود.
مرادي وجود بسيج را يک ظرفيت بي بديل براي کشور دانست و تاکيد کرد: بسيج عاملي براي عبور از بحران است و با توجه به وضعيت کنوني کشور و هجمه هاي رواني دشمنان و نيز در آستانه چهل سالگي انقلاب، نشان دادن اقتدار بسيج مي تواند تضعيف کننده مواضع خصمانه دشمنان باشد.
وي از رسانه ها خواست براي مقابله با نيرنگ دشمنان و همچنين ايجاد اميد و نشاط در جامعه از هيچ كوششي فروگذاري نكنند تا بار ديگرنقشه شوم استكبار جهاني نقش بر آب شود.
انتهای پیام

captcha