برگزاری دومین سوگواره «اربعین در آیینه رسانه‌ها» در ایلام
کد خبر: 3744215
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

برگزاری دومین سوگواره «اربعین در آیینه رسانه‌ها» در ایلام

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه‌ها به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

دومین سوگواره اربعین در آیینه رسانه‌ها درایلام برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، یونس قیطانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این سوگواره آبان ماه امسال پس از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ویژه اهالی رسانه‌های مکتوب استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کلیه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی و مطبوعات محلی سه استان مذکور می‌توانند با ارسال اثر در این همایش شرکت کنند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت خانه مطبوعات ایلام برگزار می‌شود بخش‌های این سوگواره را اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ، اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی، اربعین، ایثار و شهادت، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی برشمرد.
قیطانی گفت: آیین اختتامیه نخستین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه‌ها بهمن ماه پارسال در ایلام برگزار و در مجموع ١٢٠اثر از استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد.
استان ایلام سال گذشته در راهپیمایی اربعین پذیرای بیش از دو میلیون و ٥٠٠ هزار زائر از مناطق مختلف کشور بود که از مرز مهران تردد کردند.
انتهای پیام
captcha