بهره‌مندی ۴ هزار کرمانشاهی از برنامه‌های اداره امور قرآنی استان
کد خبر: 3744231
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

بهره‌مندی ۴ هزار کرمانشاهی از برنامه‌های اداره امور قرآنی استان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. بیش از ۴ هزار نفر از برنامه‌های اداره امور قرآنی کرمانشاه در این استان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4 هزار کرمانشاهی از برنامه‌های اداره امور قرآنی استان

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بیش از 4 هزار کرمانشاهی از برنامه‌های اداره امور قرآنی استان در نیمه نخست سال‌جاری بهره‌مند شدند.
حجت‌الاسلام رهبر محمدی در این خصوص گفت: در نیمه نخست سال‌جاری بیش از 4 هزار نفر در برنامه‌های اداره امور قرآنی استان کرمانشاه شرکت داشتند.
وی افزود: برنامه‌های ابلاغی این اداره به مراکز قرآنی استان در طول شش ماه اول سال‌جاری برای اجراء شامل برگزاری کلاس‌های تخصصی و عمومی قرآن کریم و دوره‌های تربیت معلم در رشته‌های مختلف بوده است.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: امسال علاوه بر برگزاری کلاس‌های قرآنی برنامه‌های فرهنگی توسط مؤسسات و مراکز قرآنی استان در مناسبت‌های مختلف برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به برگزاری بیش از 120 برنامه تخصصی و عمومی توسط مراکز قرآنی استان اشاره کرد و افزود: دو دوره تربیت معلم تخصصی کودک ویژه مربیان مراکز قرآنی سراسر استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون برگزار شده است.
وی در پایان به برگزاری آزمون‌های تخصصی قرآنی اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست سال 97 مرحله دوم آزمون تخصصی حفاظ توسط اداره امور قرآنی استان برگزار شد و بیش از 70 نفر از حفاظ کرمانشاهی در این آزمون حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha